Jaarkalender

Naar maandkalender

za. 01 jun 08:30 - 13:00 NGF Jeugdcompetitie 2024 36 holes Clubgebouw

Hierbij kun je je opgeven voor de jeugd competitie 2024. Door je in te schrijven, geef je aan dat je belangstelling hebt om in het seizoen 2024, deel te nemen aan de jeugdcompetitie. Uit de spelers die zich inschreven, zullen 2 teams samen gesteld worden die deel gaan nemen aan de 36 holes jeugd competitie in Juni- 2024. Deelnemen aan de competitie houdt in dat je de zondagen in Juni beschikbaar bent om deel te nemen.
za. 01 jun 08:30 - 13:00 NGF Jeugdcompetitie 2024 18 holes Clubgebouw

Hierbij kun je je opgeven voor de jeugd competitie 2024. Door je in te schrijven, geef je aan dat je belangstelling hebt om in het seizoen 2024, deel te nemen aan de jeugdcompetitie. Uit de spelers die zich inschreven, zal 1team samen gesteld worden die deel gaan nemen aan de 18 holes jeugd competitie in Juni 2024. Deelnemen aan de competitie houdt in dat je de zondagen in Juni beschikbaar bent om deel te nemen.
za. 01 jun 10:00 - 16:00 TOPGOLF Am/Am wedstrijd met selectie en sponsors NB 1-18 (18)

De jaarlijkse Am/Am wedstrijd waar onze TOPGOLF selectie speelt met sponsors, als een Pro/AM wedstrijd op TV. Een volledig aangeklede en verzorgde wedstrijd, waarbij u TOPGOLF sponsort en met topspelers speelt.
ma. 03 jun 09:00 - 14:00 HDR: Heren, Dames, Rabbits mixedwedstrijd 18 holes NB 1-18 (18)

SHOTGUN Heren, Dames, Rabbits mixed wedstrijd met de spelvorm Scramble 4 ball Strokeplay Afslaan van BLAUW. De flightindeling is willekeurig. S.v.p. tijdig melden In het clubhuis alwaar wij u welkom heten en uw scorekaart overhandigen. U wordt verzocht na afloop uw teamscore in te voeren op uw mobiele telefoon of in de zuil in de hal. Desgewenst helpt de wedstrijdcommissie u hier graag mee. Afmelding na indeling, alléén TELEFONISCH bij de wedstrijdleiding.
ma. 03 jun 11:00 - 13:45 HDR Heren, Dames, Rabbits mixedwedstrijd 9 holes GB Noord (9)