Nieuwe leden van harte welkom!

Als lid van Het Rijk van Nijmegen profiteert u van ruime speelmogelijkheden, vele wedstrijden, uitgebreide lesmogelijkheden en vooral veel golfplezier. Hiernaast kunt u onbeperkt gebruikmaken de oefenfaciliteiten en de gezellige horecagelegenheden. De enthousiaste golfverenigingen spelend op Golfbaan Het Rijk van Nijmegen organiseert wekelijks wedstrijden voor beginnende en gevorderde golfers en vele andere activiteiten waarbij u van harte welkom bent.

Een vorm van lidmaatschap voor iedereen

Graag maken wij het beste wat golf te bieden heeft toegankelijk met een passende vorm van lidmaatschap voor iedereen. Op de pagina met Lidmaatschapsvormen leest u alles over de mogelijkheden.

Meer informatie of een kennismaking

Heeft u interesse in een lidmaatschap? Dan bent u van harte welkom voor een rondleiding op Golfbaan Het Rijk van Nijmegen! Onder het genot van een kopje koffie informeren wij u graag persoonlijk over de mogelijkheden en tarieven van ons lidmaatschap. Via 024-3976644 kunt u contact opnemen om een afspraak te maken. Het contactformulier invullen kan ook.