NGF Competitie 2024

Algemene informatie voor NGF Competitie teams

Het Rijk van Nijmegen ontvangt vanaf begin april 2024 verschillende  competitieteams.

Op deze pagina vindt u informatie ter voorbereiding op de competitiedagen in Groesbeek.

We wensen iedereen een sportief en plezierig verblijf!

Basis informatie competitie spelen

Voorspelen

Teams kunnen, desgewenst, op onze baan voorspelen.

De baan waarop competitie gespeeld wordt is de Noord-Zuid baan, ook wel bekend als de Groesbeekse Baan. Dit is een bijzonder uitdagende baan die verrast door de hoogteverschillen.

Op het Rijk van Nijmegen kunnen de Heren en Dames 1 teams die op zondag spelen, gratis voorspelen. Uiteraard geldt dit op basis van wederkerigheid.

Het Rijk hanteert een introductietarief voor de overige teams: Maandag € 40,80 p.p., dinsdag t/m donderdag € 43,80 p.p., vrijdag € 46,50 p.p. En zaterdag en zondag € 49,20 p.p. Prijzen 2024

Voor het reserveren van een baan belt u telefoonnummer 024-3976644. Zo ook voor het reserveren van een buggy/handicart.

Voorwaarden voor het voorspelen door teams

• De volgende voorwaarden gelden voor een reservering per team (2 starttijden voor maximaal 6 spelers).
  • Voorspelen alleen na 15.00 uur.
  • Graag maximaal 2 weken vooruit reserveren op de vereniging lus en maximaal 3 weken vooruit op de GF lus (afhankelijk van de baanverdeling)

Voor het reserveren van starttijden neemt u contact op met de receptie en vermeldt u:

• Naar welke dagen en tijden de voorkeur uitgaat.
  • Club en teamnummer, poule waarin men speelt, en van alle spelers de naam, handicap en het NGF-nummer.
  • Naam captain team Rijk van Nijmegen

Overnachten

In de omgeving van de golfbaan zijn diverse mogelijkheden om overnachtingen te boeken, onder andere in Berg en Dal (inclusief Groesbeek) en in Nijmegen. Op internet kunt u verschillende hotels en B&B vinden.