Hoe kan ik lid worden

Jeugdleden, jongens en meisjes t/m 21 jaar, betalen maar € 234,00 per jaar.

Als je lid bent van de Golfclub kun je altijd spelen als je baanpermissie hebt, deelnemen aan heel veel jeugdactiviteiten, zoals wedstrijden, trials, clubkampioenschappen, bezoek bij een toernooi in Nederland, bijv. het KLM open, Mini kamp in de zomervakantie etc.
Je kunt ook meedoen aan een leuk jeugdgroep lesprogramma om kennis te maken met golf en de beginselen van de golftechniek leren met andere leeftijdsgenoten. Of als je al  gevorderd bent aan een interessant vervolgprogramma waarin techniek en training en wedstrijddeelname de aandacht heeft.

Of gewoon iemand van de jeugdcommissie aanspreken, die kan informatie geven over hoe en wat. We staan altijd voor je klaar.

Verstuur onderstaand contactformulier voor informatie over onze jeugdactiviteiten en/of jeugdlidmaatschap

* Verplicht veld