Jaarkalender

Naar maandkalender

ma.
12 aug
07:45 - 10:28 Herendag 5e Peter van Mens Trofee Q. 18 holes NB 1-18 (18)

De 5e Peter van Mens Trofee 2024 De Peter van Mens Trofee is een wedstrijd competitie bestaande uit 7 qualifying wedstrijden. De uiteindelijk uitslag wordt bepaald op basis van uw scores van de "beste 4". S.v.p. melden In het clubhuis alwaar wij u welkom heten en uw scorekaart overhandigen. U speelt Ready Golf. Wedstrijdvorm: Individueel Strokeplay Max Qualifying. U wordt verzocht na afloop uw strokeplay score in te voeren op uw mobiele telefoon of in de zuil in de hal. Desgewenst helpt de wedstrijdcommissie u hier graag mee. Afmelding na indeling, alléén TELEFONISCH bij de wedstrijdleiding.
ma.
12 aug
10:36 - 12:20 Herendag 5e Peter van Mens Trofee Q. 9 holes NB 1-9 (9)

De 5e Peter van Mens Trofee 2024 De Peter van Mens Trofee is een wedstrijd competitie bestaande uit 7 qualifying wedstrijden. De uiteindelijk uitslag wordt bepaald op basis van uw scores van de "beste 4". S.v.p. melden In het clubhuis alwaar wij u welkom heten en uw scorekaart overhandigen. U speelt Ready Golf. Wedstrijdvorm: Individueel Strokeplay Max Qualifying. De tee staat standaard op "rood". Svp aanpassen als van "blauw" of "geel" gespeeld wordt. U wordt verzocht na afloop uw strokeplay score in te voeren op uw mobiele telefoon of in de zuil in de hal. Desgewenst helpt de wedstrijdcommissie u hier graag mee. Afmelding na indeling, alléén TELEFONISCH bij de wedstrijdleiding.
13 aug
08:32 - 10:08 Beatrijs Klein beker 4,18 holes Q NB 1-18 (18)

Graag scores invoeren. Dank je wel en veel plezier. Eventueel afmelding na indeling telefonisch bij de wedstrijdleiding.
13 aug
10:16 - 10:32 Damesdag 9 holes NQ NB 1-9 (9)

Amerikaantje wordt er gespeeld , 6 punten zijn er te verdelen per hole. Na indeling alleen afmelden telefonisch bij de wedstrijdleiding van de dag.
13 aug
10:40 - 12:00 Beatrijs Klein beker 4, 9 holes Q NB 1-9 (9)

Graag na afloop scores invoeren. Veel plezier en succes gewenst. Afmelden na indeling, alleen TELEFONISCH bij de wedstrijdleiding.
zo.
25 aug
12:00 - 13:15 Maandbeker 1 - Augustus GB Noord-Oost (18)

De Augustus Maandbeker wordt gespeeld op op de GB N-O. Max HCP heren 12.0, dames 14.0. Informatie over de Maandbeker wedstrijden zie de website onder header Wedstrijden de "Toelichting Wedstrijden" Er wordt alleen rekening gehouden met de verzoeken vroeg/laat en carpooling. Verder geschiedt de indeling willekeurig. Afmelden na indeling alleen TELEFONISCH bij wedstrijdleiding