Jaarkalender

Naar maandkalender

za.
27 jul
15:28 - 17:12 Inloop Golf 9 holes GB Oost (9)

INLOOPGOLF via ClubBreed Golf, zaterdag 27 juli, start 15.28 uur Oost 1-9, verzamelen bij hole 1 Oost. U speelt negen holes. Afmelden alleen telefonisch bij de wedstrijdleiding !!
zo.
28 jul
08:30 - 10:15 Maandbeker 2 - Juli NB 1-18 (18)

De Juli Maandbeker wordt gespeeld op de NB 1-18. Min HCP heren 12.1 en dames 14.1. Max Hcp 36.0 Informatie over de Maandbeker wedstrijden zie de website onder header Wedstrijden de "Toelichting Wedstrijden" Er wordt alleen rekening gehouden met de verzoeken vroeg/laat en carpooling. Verder geschiedt de indeling willekeurig. Afmelden na indeling alleen TELEFONISCH bij wedstrijdleiding
zo.
28 jul
10:22 - 13:00 Maandbeker 1 - Juli NB 1-18 (18)

De Juli Maandbeker wordt gespeeld op op de NB 1-18. Max HCP heren 12.0, dames 14.0. Informatie over de Maandbeker wedstrijden zie de website onder header Wedstrijden de "Toelichting Wedstrijden" Er wordt alleen rekening gehouden met de verzoeken vroeg/laat en carpooling. Verder geschiedt de indeling willekeurig. Afmelden na indeling alleen TELEFONISCH bij wedstrijdleiding
ma.
29 jul
07:28 - 10:24 Herendag 18 holes Q, Strokeplay Max NB 1-18 (18)

S.v.p. melden in het clubhuis alwaar wij u welkom heten en uw scorekaart overhandigen. U speelt Ready Golf. Wedstrijdvorm: Individueel Strokeplay Max Qualifying. Na de ronde s.v.p.score invoeren zodat wij een uitslag kunnen genereren. LET OP: Géén 0 (nul) invoeren. Afmelding na indeling, alléén TELEFONISCH bij de wedstrijdleiding.
ma.
29 jul
10:32 - 12:16 Herendag 9 holes Q, Strokeplay Max NB 1-9 (9)

S.v.p. melden in het clubhuis alwaar wij u welkom heten en uw scorekaart overhandigen. U speelt Ready Golf. Wedstrijdvorm: Individueel Strokeplay Max Qualifying. De tee staat standaard op "rood". Svp aanpassen als van "blauw" of "geel" gespeeld wordt. Na de ronde s.v.p. score invoeren zodat wij een uitslag kunnen genereren. LET OP: Géén 0 (nul) invoeren. Afmelding na indeling, alléén TELEFONISCH bij de wedstrijdleiding.
30 jul
10:00 - 15:00 Damesdag 18 holes / Vriendinnendag NB 1-18 (18)

Spelvorm: American Greensome. Shotgun wedstrijd. Ieder lid van de damesdag kan een vriendin vragen om mee te spelen op deze speciale dag. De introducee kan lid zijn van het Rijk van Nijmegen of van een andere golfclub, in het bezit van GVB met een maximale handicap van 45. Inschrijven per team van 2 personen. Voor de dames van buiten onze golfclub geldt een speciaal tarief. € 40 voor 18 holes wedstrijd € 25 voor 9 holes wedstrijd. Inschrijving voor gasten : bij opmerkingen vermelden : Naam GSN-nummer op NGF pas Handicap E-mail Heb je geen nummer van je gast dan is handicap en naam ook voldoende , wel bevestigen , Na afloop prijsuitreiking onder het genot van een hapje, aangeboden door de Damesdag Ook is er de mogelijkheid op eigen kosten te blijven dineren. Dagschotel € 17.50 Graag voorkeur aankruisen, vlees, vis of vegetarisch.
30 jul
12:00 - 14:30 Damesdag 9 holes / Vriendinnendag GB Noord (9)

Spelvorm: American Greensome. Shotgun wedstrijd. Ieder lid van de damesdag kan een vriendin vragen om mee te spelen op deze speciale dag. De introducee kan lid zijn van het Rijk van Nijmegen of van een andere golfclub, in het bezit van GVB met een maximale handicap van 45. Inschrijven per team van 2 personen. Voor de dames van buiten onze golfclub geldt een speciaal tarief. € 40 voor 18 holes wedstrijd € 25 voor 9 Inschrijving voor gasten: in opmerkingen vermelden : Naam GSN-nummer op NGF pas Handicap E-mail Heb je geen nummer dan is naam en handicap ook voldoende . Even doorklikken en bevestigen , Na afloop prijsuitreiking onder het genot van een hapje, aangeboden door de Damesdag Ook is er de mogelijkheid op eigen kosten te blijven dineren. Dagschotel € 17.50 Graag voorkeur aankruisen, vlees, vis of vegetarisch.
30 jul
15:30 - 18:00 Rabbits shotgun NB 10-18 (9)

NB! Deze wedstrijd begint later, het is een shotgunwedstrijd. Dus iedereen start op hetzelfde tijdstip. Zorg dat je op tijd bent bij de juiste afslagplaats, hole 12 en 13 zijn helemaal achteraan! De inschrijvingsstop is op vrijdag 12.00 uur vooraf aan de wedstrijd. Daarna kan er alleen worden afgemeld per mail aan de rabbitcommissie@golfclubhetrijkvannijmegen.nl . Aanmeldingen na vrijdag 12 uur komen op de reservelijst te staan. Rabbits met een HCP tussen 36-54 hebben voorrang boven golfers met een lagere HCP. In het uiterste geval kan om dringende redenen na de indeling op maandag nog getelefoneerd worden.