Betaling bij inschrijving wedstrijden

Betaling van het inschrijfgeld gaat met ingang van 2022 via Ideal.
Hoe werkt dit?

U schrijft zich op de gebruikelijke wijze via de site van de vereniging in voor de wedstrijd.
Direct na de inschrijving verschijnt er een pop-up scherm met de link naar Ideal.
Let op: met name op een smartphone of Ipad of tablet moet u even goed kijken waar de pop-up met de link naar Ideal zit. Wellicht moet u even naar beneden en/of opzij scrollen!

Als u zich met een team inschrijft gaat de betaling voor alle deelnemers in één keer.
Alleen als u niet kunt betalen via Ideal, omdat u niet beschikt over een bankrekening bij een Nederlandse bankinstelling, kunt u kiezen voor de optie ‘Creditcard’.

Zodra u heeft betaald via Ideal of via Creditcard krijgt u een melding met de bevestiging dat u bent ingeschreven. Krijgt u deze melding niet, controleer dan of de betaling gelukt is!