Wedstrijden- en Evenementen in 2024

Geplaatst: 17-02-2024

Wat biedt de Wedstrijdcommissie in 2024?

De wedstrijdcommissie biedt in 2024 een mooie mix van prestatie- en gezelligheidswedstrijden en evenementen voor alle leden. Een blik vooruit op de komende maanden.

Voor de diehard wedstrijdspelers zijn er vanaf 24 maart natuurlijk de traditionele Maandbekers in twee categorieën. Nieuw is, dat we dit jaar de Jeugdbekers en de Maandbekers (beide 18 holes) in één wedstrijd integreren.
De Groesbeker (22 juni) met 36 holes - 'het zware werk' - doen we dit jaar op veler verzoek in een strokeplay en stableford variant.

Ook gaat de Woensdag-Avond-Wedstrijd weer van start. De WAW is inmiddels uitgegroeid tot een waar clubevent!
De WAW telt 12 wedstrijden en start dit jaar op woensdag 8 mei en sluit af op 31 juli 2024.

Wil je liever niet op vooraf vastgestelde data golfen?
Schrijf je dan als koppel in voor de Onderlinge Foursome Matchplay of individueel voor de Robert Jan Derksen Matchplay Bokaal. Of voor allebei. Dat kan en mag. Inschrijven kan vanaf 1 maart as.

De wedstrijdkalender omvat nog veel meer leuke en uitnodigende evenementen.
Denk aan het Zilveren Paasei, Dimple en Pimple, de Oranjebokaal (Koningsdag) en de Rijk van Nijmegen Bokaal en natuurlijk de jaarlijkse clubkampioenschappen!
Voor meer informatie kun je terecht op de Wedstrijd- en Evenementen kalender.

Ook is de handzame, volledig geplastificeerde kalender weer voorradig. Haal ‘m tegelijk met je jaarsticker 2024 op bij de receptie.

Tot slot. Vergeet niet in te schrijven voor de Openingswedstrijd op 3 maart 2024, de traditionele start van het golfseizoen. Dat kan nog tot 28 februari a.s. Je kunt inschrijven als team, koppel of individueel.