Uitnodiging voor single handicappers

Geplaatst: 21-04-2023

Beste single handicapper,

Wil je vooraf meer weten:

In september 2022 is – samen met de NGF en Het Rijk - een enquête naar alle leden vanaf 19 jaar (die minimaal 1 jaar lid zijn) gezonden onder de naam Players 1st.
De eerste globale uitkomsten zijn gepresenteerd tijdens de ALV op 24 november 2022.

De enquêteresultaten en de samenvatting van acties per dienstgebied kun je vinden op de website
onder Clubinfo, Players 1st.

Wat opvalt is dat leden met een handicap onder de 10 (man/vrouw/oud en jong) nogal afwijkende scores laten zien ten opzichte van de gemiddelden. Wij (bestuur, directie en werkgroep Players 1st) zouden daar graag meer over willen horen.
Daarom nodigen we jullie als groep graag uit om met ons in gesprek te gaan.

Link naar de inschrijving: Uitnodiging single hcp’ers Players 1st enquete

Wie weet moeten we zaken beter toelichten of kunnen we verbeteringen aanbrengen.

Bestuur en Players 1st commissie RvN