TOPGOLF NIEUWS

Geplaatst: 11-12-2022

Tijdens de ALV van 24 november is het Topgolfprogramma toegelicht en werd het gelukkig positief ontvangen. Het intensieve trainingsprogramma is inmiddels gestart. De trainingen vinden veelal plaats op de zaterdagochtend onder leiding van Guido Loning en Naud Bank.

De spelers zijn enthousiast en drijven elkaar in een goede sfeer naar betere prestaties.

Om het topgolf-programma tot een succes te maken is het nodig om een en ander strak en goed te organiseren: dat vertrouwen we toe aan een teammanager die verantwoordelijk is voor vervoer, coaching bij wedstrijden, kleding, reserveringen en oefenwedstrijden met andere topteams.

Ook niet onbelangrijk is het werven van financiële middelen van betrokken leden en sponsoren die het programma willen ondersteunen.
Voor alle geïnteresseerde leden en sponsoren organiseren wij op donderdagavond 19 januari 2023 een informatief programma met 2 prominente topsporters als sprekers.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op zondag 8 januari zullen de geselecteerde golfers zich presenteren.