Start inschrijving CBG Lentetrainingen

Geplaatst: 23-02-2023

Beste golfspeler,

Ons motto is: Samen meer golfplezier

Al een aantal jaren organiseert de ClubBreedGolf commissie (CBG) groepstrainingen voor alle leden. En met succes!
Veel leden hebben gebruik gemaakt van het aanbod, steeds weer volgeboekte trainingen.

CBG start ook dit voorjaar weer met de lentetrainingen.
Met persoonlijke aandacht van de pro, ga je samen met anderen werken aan de verbetering van je spel via groepstrainingen.
Dit voorjaar zijn er 13 groepstrainingen volgens onze indeling in 3 soorten:

Trainingsgroep 1: Hoe verlaag ik mijn handicap?
Deze trainingsopzet is nieuw. De nadruk ligt op coursemanagement met als doel om
bewuster te gaan spelen en je handicap te verlagen.
Op de driving range ga je met Trackman vaststellen hoe ver je met je clubs slaat,
hierna ga je dat toepassen in de baan.
Er zijn 3 baantrainingen van elk 2 uur en 4 trainingen van 1 uur.
In totaal 10 uur les met maximaal 8 personen.
Het tarief voor deze 10 uur training is € 115,00 per deelnemer.

Trainingsgroep 2:
4 trainingen van 1,5 uur en 2 baantrainingen van 2 uur met maximaal 8 personen.
Tijdens deze training komen alle slagen aan bod en wordt gekeken hoe deze in de baan worden toegepast.
Tijdens de baantraining wordt ook gewerkt aan routines en strategie.
Het tarief voor deze 10 uur training is € 115,00 per deelnemer.

Trainingsgroep 3:
6 trainingen van 1 uur met maximaal 6 personen.
Tijdens deze cursus ligt de nadruk op technisch verbeteren van alle slagen. Het doel is om je bewust te maken van je fouten en hoe je dit zelf moet oplossen en trainen.
Het tarief voor deze 6 uur training is € 90,00 per deelnemer.

Het programma van de groepstrainingen vind je onderaan en op onze website

De inschrijving voor de groepstrainingen start vanaf 28 februari via  ‘inschrijven wedstrijden’.
Als je inschrijft, betekent het dat je betalingsplichtig bent als de training start.
Zodra een groep is volgeboekt, sluiten wij de inschrijving.

Hoe schrijf je in?
Inschrijven voor groepstrainingen kan vanaf 28 februari 2023:

- Ga naar de website of naar Egolf4U
- Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord
- Ga naar: ‘wedstrijden’ en kies vervolgens voor: ‘Inschrijven’.

ClubBreedGolf organiseert elk kwartaal groepstrainingen, samen met de pro’s. We hopen dat je gaat deelnemen aan een van deze trainingen.

De groepstrainingen zijn met name interessant voor:

• Nieuwe leden (integratie in de club, snel andere mensen leren kennen, werken met een concreet programma, ook buiten de training om met elkaar golfen).
  • Leden die het gezellig vinden om in groepsverband aan hun golfvaardigheden te werken, waarbij gezelligheid minstens zo belangrijk is als verbetering van de golfvaardigheden (recreanten).
  • Leden die prestatiegericht zijn en in groepsverband (versneld) naar een lagere handicap willen gaan en in een groep de inspiratie van gelijkgestemden willen ervaren
  • Leden die baat hebben bij een gericht programma waarin alle (basis)technieken aan bod komen en die elke week willen trainen, 3 maanden per jaar of misschien wel het hele jaar door.

Met sportieve groet,
Commissie ClubBreed Golf

Monica de Kerf, Anita Wolters, Jet Nabuurs, Niek Wijnands, Huub Kouwenhoven en Harry Langhout