Regelbijeenkomsten

Geplaatst: 14-02-2024

REGELBIJEENKOMSTEN IN MAART

Het nieuwe golfseizoen staat voor de deur, nog even en het is ook weer lente.
Volop gelegenheid om er weer lekker tegenaan te gaan!

Daarbij is het niet alleen belangrijk om je techniek weer op te poetsen bij bijvoorbeeld de groepslessen van ClubBreed Golf, maar ook je actuele regelkennis kan wel een opfrisser gebruiken!

De Regel-& Handicapcommissie organiseert daarvoor weer een drietal bijeenkomsten in maart: één speciaal voor de competitiespelers en twee voor de overige leden van onze club.

Dit jaar besteden we vooral aandacht aan twee onderwerpen:

1. Respect!
Dit is een gezamenlijk initiatief van Het Rijk en de Vereniging om elkaar ervan bewust te maken dat sportief gedrag in de baan zich uit in heel veel vormen van respect: voor elkaar, voor de baan, voor de mensen die keihard werken om voor ons als leden een zo mooi mogelijke omgeving te creëren, ga zo maar door.

2. Test jezelf!
Durf je het aan? In een interactief gedeelte van de presentatie test je je actuele kennis van de regels, waarna we de gezamenlijke antwoorden doornemen en speciaal aandacht besteden aan die situaties waar het het meeste fout ging… Wees echter gerust: de antwoorden zijn anoniem!

De regelbijeenkomsten zijn op de volgende data:

9 maart zaterdag  09:00 ontvangst  09:30-12:00 presentatie Competitie spelers
15 maart vrijdag 19:00 ontvangst 19:30-22:00 presentatie Alle leden
23 maart zaterdag 09:00 ontvangst 09:30-12:00 presentatie Alle leden

Om deel te nemen moet je je inschrijven via de wedstrijdpagina op de ledensite. We hebben namelijk de deelnamegegevens nodig in verband met de horeca en de zaalopstelling.

Vanaf een half uur voor aanvang staan de koffie en thee klaar!

We rekenen weer op je komst!

De Regel- & Handicapcommissie