Nieuwsbrief Mixeddag voorjaar 2024

Geplaatst: 29-04-2024

Na een tijdje stil gelegen te hebben vanwege de competitie op donderdag kunnen we weer doorgaan met onze Mixeddagwedstrijden. We hebben daardoor ook nog geen openingswedstrijd gehad. Dit gaan we doen op 30 mei maar noemen hem dan Vóórzomerswedstrijd. Inschrijving hiervoor staat open!
Maar op 16 mei hebben we, om hiervoor warm te draaien, eerst nog een reguliere Mixeddagwedstrijd met 18 en 9 holes Q
en 9 holes NQ.
Zie hieronder het volledige schema.

“Respect” is dit jaar in de Club tot speerpunt benoemd. Met verschillende acties zal aandacht gevraagd worden voor respect voor elkaar, voor de baan en voor het spel. Er is een gedragscode opgesteld die ook op de ledensite staat. Klik hier voor de gedragscode. Ook wij als Mixeddag zullen hier alle aandacht voor hebben.

Een van de acties is de Japie-campagne die ook op het beeldscherm in het Clubhuis te zien is.

De commissie is weer compleet. Nu we afscheid genomen hebben van Maria en Arthur is Roelie van der Linde in de commissie toegetreden. Ze brengt jarenlange ervaring als commissielid van de Rabbits mee.

We hopen samen met jullie weer een leuk
 speelseizoen tegemoet te gaan!