Nieuwsbrief Mixeddag mei 2023 nr 1

Geplaatst: 14-05-2023

Welkom bij de Mixeddag!
Dit is de eerste Nieuwsbrief over die Mixeddag. Op regelmatige basis zullen jullie deze ontvangen met nieuws en wetenswaardigheden.
Golfclub Rijk van Nijmegen heeft vanaf nu ook Mixeddagwedstrijden voor mensen die het leuk vinden om gemengd te spelen. En dat zijn er nogal wat. In zeer korte tijd hebben zich al veel leden aangemeld. Fijn dat jullie je allemaal aangemeld hebben als lid.
We zijn inmiddels de 100 gepasseerd! Na de openingswedstrijd zal de 100ste aanmelding bekend gemaakt worden en een leuke attentie ontvangen.

Openingswedstrijd
En we gaan beginnen! Op 25 mei met een feestelijke openingswedstrijd met na afloop een heerlijke  snack tijdens de prijsuitreiking.  Ook in de baan wordt er iets lekkers geserveerd. Aansluitend is er een gezellig 2- gangen diner voor iedereen waarbij de Mixeddagcommissie het toetje voor haar rekening neemt. En voor de kosten hoef je het niet te laten: €18,50 per persoon. Fijn als je bij de inschrijving al laat weten of je bij het diner bent en een (voorlopige) keuze maakt voor vlees, vis of vega.

Mixeddagcommissieleden vlnr: Don Olthof, Diewerke Lemain, Maria de Goeij, Karel Smits, Bertie Neeskens, Pierre Hautvast, Franka Rompen, Arthur Denie, Harry Dirks.

Mixeddagwedstrijden
We hebben misschien wat verwarring gezaaid met onze tekst in de flyer: ‘Mixeddagwedstrijden op donderdag  even weken’ . Dat komt omdat er lang onduidelijkheid is geweest of we iedere twee weken een Mixedwedstrijd konden organiseren in een vast patroon. De openingswedstrijd en de slotwedstrijd (van nog de oude senioren mixed wedstrijden) waren al gepland en ongelukkig precies in de oneven weken. De overige wedstrijden zijn wel in de even weken en in de toekomst zal dat ook zo blijven.
Hieronder de precieze data van alle onze wedstrijden tot einde 2023. Blauw is een oneven week!

Datum:     week: wedstrijd:
25 mei 21 Openingswedstrijd Mixeddag 18 en 9 holes shotgun
 1 juni 22 Mixeddagbeker  1 Q, 18 en 9 holes: 9 holes NQ
 15 juni 24 Mixeddagbeker  2 Q, 18 en 9 holes: 9 holes NQ
 29 juni 26 Mixeddag 19 en 9 holes Q; 9 holes NQ
 13 juli 28 Mixeddagbeker  3 Q, 18 en 9 holes: 9 holes NQ
 27 juli 30 Mixeddagbeker  4 Q, 18 en 9 holes: 9 holes NQ
10 augustus 32 Mixeddag 19 en 9 holes Q; 9 holes NQ
24 augustus 34 Mixeddagbeker  5 Q, 18 en 9 holes: 9 holes NQ
7 september 36 Mixeddag 19 en 9 holes Q; 9 holes NQ
21 september 38 Mixeddagbeker  6 Q, 18 en 9 holes: 9 holes NQ
12 oktober 41 Slotdag Mixeddag 18 en 9 holes shotgun
2 november 44 Winterwedstrijd Mixeddag 18 en 9 holes NQ
16 november 46 Winterwedstrijd Mixeddag 18 en 9 holes NQ
30 november 48 Winterwedstrijd Mixeddag 18 en 9 holes NQ
14 december 50 Winterwedstrijd Mixeddag 18 en 9 holes NQ

Prijsvraag naam Mixeddagbeker
Onze Mixeddagbeker wilden we  ‘Bitterballenbokaal’ noemen maar de WAW was ons net voor (wat we niet wisten) met Zwoele Zomeravond Bitterballen Bier Trofee. Het zou heel leuk zijn als er voor  onze Mixeddagbeker een leuke originele naam komt. We schrijven daarvoor een prijsvraag uit met natuurlijk een leuke prijs voor de inzending met de meest originele naam. Stuur die naar ons mailadres: mixeddagcommissie@golfclubhetrijkvannijmegen of brainstorm er met je flightgenoten over tijdens de Openingswedstrijd en laat het ons meteen die dag weten.

Vervroegde sluiting inschrijving wedstrijden
De sluitingstijd voor alle wedstrijden van de club zijn vervroegd naar 4 dagen voor de start van de wedstrijden. Dit om de niet gebruikte starttijden bijtijds vrij te kunnen geven en andere clubleden de mogelijkheid te geven om deze tijden te  boeken. Begrijpelijk, maar dit vraagt van iedereen, en ook voor de wedstrijdleiding, een omschakeling.
Voor de Mixeddagwedstrijden betekent dit je uiterlijk zondag om 15.00 uur ingeschreven moet hebben voor de wedstrijden van donderdag. De indeling van de wedstrijden blijft op dinsdagmiddag 15.00 uur voorafgaand aan de wedstrijddag op donderdag.
Mocht je dan toch niet mee kunnen doen laat dit dan per mail weten aan de mixeddagcommissie@golfclubhetrijkvannijmegen.nl. vóór dinsdag 15.00 uur. Op de vrijgevallen tijden kunnen dan de eventuele verzoeken (ook per mail) om alsnog mee te kunnen doen geplaatst worden.
Ben je onverhoopt nadat je ingedeeld bent toch nog verhinderd, dan kun je alleen afmelden met een telefoontje naar de wedstrijdleiding.

Tot slot
We wensen jullie veel speelplezier en hopen iedereen vaak terug te zien bij onze Mixeddagwedstrijden.

De Mixedagcommissie

MIXEDDAG: DAAR WAAR GOLF EN GEZELLIGHEID SAMENKOMEN