Nieuws van de competitiecommissie voor 2024

Geplaatst: 01-11-2023

De voorlopige samenstelling van de NGF competieteams voor 2024 is inmiddels nagenoeg afgerond. De indeling vind je op de website onder Commissies – NGF Competitie – voorlopige teamindeling 2024.
Bij een aantal teams kunnen er nog een paar leden bij.

Ondanks de grote veranderingen in de competitieopzet die door de NGF zijn ingevoerd zijn er gelukkig heel wat teams die we kunnen opgeven. We hebben 13 damesteams en 12 herenteams, waarvan er bij de heren vier in de categorie 65+ spelen. De jeugdteams zijn hierbij niet meegerekend.

Mocht je nog interesse hebben om mee te doen aan de competitie wedstrijden, informeer dan bij de NGF competitiecommissie naar de diverse mogelijkheden.

In verband met de competitievoorbereiding zijn er met Clubbreed Golf trainingsprogramma’s afgesproken waar je als team aan kunt deelnemen: goed golfgereedschap is het halve werk, en goede training en voorbereiding horen daar ook bij  toch?

De competitiecommissie heeft een nieuwe samenstelling gekregen en daarbij tevens een verjongingskuur ondergaan met de getalenteerde golfers Oscar Magnussen en Neil Smith. Log in en bekijk ook onze commissiepagina.

Wij wensen alle spelers een degelijke en inspirerende voorbereiding op de competitie.

De Competitiecommissie