Nieuwe medewerkers Horeca en Administratie stellen zich voor

Geplaatst: 25-06-2023

Lindsay Spandaw

Wat fijn dat ik me op deze manier aan jullie mag voorstellen. Velen van jullie heb ik al leren kennen 😊 De andere leden hoop ik binnenkort een keer te mogen ontmoeten.

Ik ben 41 jaar en kom oorspronkelijk uit Venezuela.
Rond het jaar 2000 heb ik mijn prachtige land verlaten om de open en gastvrije Nederlanders te leren kennen.
Vijf jaar later liep ik mijn man Hans tegen het lijf en in 2009 kregen wij onze dochter Jade. Sinds een jaar of twaalf woon ik samen met mijn gezin in het dorpje Mehr, net over de grens in Duitsland.

Mijn grootste hobby’s zijn dansen (vooral jazzballet en Zuid-Amerikaans), uitstapjes maken en vakantie vieren met mijn gezin of met vriendinnen én…. wielrennen. Van deze activiteiten krijg ik veel positieve energie!

Al een groot deel van mijn leven werk ik in de horeca. In mijn jeugd hielp ik mijn ouders in hun restaurant, het is me dus met de paplepel ingegoten. Later in Nederland werkte ik voor enkele gerenommeerde restaurants, voordat ik samen met mijn man in 2016 een eigen koffiehuis (Den Alde Koat) aan huis opende. Daar hebben we ongeveer zeven jaar lang onze gasten met veel liefde en plezier verwend.

Omdat het bij mij begon te kriebelen om weer buitenshuis te gaan werken, hebben we besloten het koffiehuis te sluiten en ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe mooie horeca-uitdaging. Sinds 1 maart werk ik nu bij de golfbaan. Het bevalt me heel goed.
Het valt me op dat gasten echt genieten van de relaxte atmosfeer en de gastvrijheid. Ik ervaar veel vriendelijkheid. Ook de omgang met de collega’s vind ik heel prettig. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. We vormen een team.

Mijn doel is om nog lang een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van de horeca en de beleving van de gasten 😉 Mijn uitdaging is samen met het team te zorgen dat de gasten iedere dag tevreden en gelukkig naar huis gaan.

Tot binnenkort!

Groetjes, Lindsay Spandaw

Hanneke van Ooijen

Ik ben 42 jaar en ik woon in Groesbeek.
Lang geleden heb ik een opleiding gedaan tot horecamedewerker. Voordat ik bij de golfbaan kwam heb ik in de bediening gewerkt bij De Spil in Groesbeek. Nu heb ik dus een nieuwe uitdaging gevonden in de bediening bij de golfbaan.

Ik vind deze baan leuk omdat het gevarieerd werk is in een leuk en gezellig team. Ik hoop nog lang met veel plezier hier te mogen werken.

Als ik niet aan het werk ben wandel ik graag met de hond of sport ik in de sportschool. Ik ben ook graag creatief bezig, alleen of met de kinderen.

Ik ervaar ons team in de bediening als sociaal, vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.
Ook is het heel gezellig onder elkaar en ik ben dus blij dat ik hier mag werken!

Kitty Bodt

Ik ben 41 jaar en woon samen met mijn vriend, William en kinderen, Bram en Saar op een boerderij in Persingen. We hebben het druk met onze koeien, schapen en kippen, al is het dan hobbymatig.

In mijn vrije tijd vind ik het heerlijk om dagjes uit te plannen met mijn gezin, tijd door te brengen met familie en af te spreken met vrienden onder het genot van een hapje en een drankje.

Voordat ik hier begon heb ik 18 jaar lang met veel plezier en energie op een polikliniek urologie gewerkt. Toch vond ik het tijd worden voor een nieuwe uitdaging. Deze nieuwe uitdaging heb ik gevonden op Golfbaan Het Rijk van Nijmegen als allround medewerkster. Mijn taak is het contact hebben met nieuwe leden en het administratief verwerken hiervan. Natuurlijk was het voor mij een grote stap om na zo’n lange tijd in het ziekenhuis nu op kantoor te werken. Nu ik het redelijk onder de knie heb (weet nog lang niet alles 😊) zit ik voor mijn gevoel echt op mijn plek. Ik wil mijn collega’s dan ook bedanken, dat zij bereid waren en nog steeds zijn, mij hierbij te helpen.