NGF Competitie 2022

Geplaatst: 12-06-2022

De Voorjaarscompetitie ligt alweer enkele weken achter ons; wat hebben we geluk gehad met het mooie weer!
Maar liefst negenentwintig teams hebben deelgenomen aan de NGF competitie.

Heren 1-36 holes is bijna kampioen geworden in de eerste klasse, maar strandde tijdens de laatste wedstrijd op de laatste hole... Wat een tegenslag voor deze jonge talentvolle spelers. Ze zijn vastberaden om volgend jaar Kampioen 1ste klasse te worden en zo te promoveren naar de Hoofdklasse - that's the spirit!

Tijdens de Pinksterwedstrijd zijn onze kampioenen gehuldigd; Heren 2-36 holes, H1- H4 27 holes, Heren 7 Senioren en Dames 7 18 holes, top. Gefeliciteerd allemaal!
Bekijk hier de beelden uit de competitie.

We denken dat alle teams met veel plezier hebben gegolfd, ongeacht de resultaten. Veel teams hebben hun wedstrijdervaringen met een verslag, foto's en soms filmpjes op de website geplaatst, zodat alle leden mee konden genieten.

De Competitie Commissie bedankt alle speelsters en spelers voor hun inzet en samenspel in het afgelopen jaar. En natuurlijk ook een groot applaus voor de greenkeepers, de Marshalls en het horecapersoneel voor hun toewijding!

Half juli 2022 staat de inschrijving voor de NGF Competitie 2023 weer open. Schrijf snel in, want vol = vol!

de Competitie Commissie

Vera van Nimwegen, secretaris