LID VAN VERDIENSTE

Geplaatst: 10-12-2022

Peter van Mens is door de algemene ledenvergadering onlangs benoemd tot lid van verdienste.

Peter is een bijzonder lid dat de harten van vrijwel iedereen met wie hij heeft samengewerkt binnen de club heeft gestolen door vooral de wijze waarop hij zijn rol vervult. Passie, gedrevenheid, precisie, een allesomvattende inzet gekoppeld aan een vriendelijkheid, bescheidenheid en vooral voorkomendheid die zijn weerga binnen de club niet kent.

Peter's officiële activiteiten zijn lid van twee commissies en consul van de “Old Grand-dad” maar zijn grootste verdiensten voor de club liggen in het dagelijkse gebeuren, de “regelneef”. Een man die achter de schermen veel zaken belangeloos regelt en mensen uit de brand helpt, attent is en uiterst complimenteus. Zoals altijd bij deze personen laten zijn activiteiten zich moeilijk tot niet kwantificeren in definities of tabellen maar ligt het bewijs voor zijn verdiensten in het feit dat hij waarschijnlijk wel de meest bekende persoon binnen onze club is. Elke sportclub zou trots en dankbaar zijn als ze zo’n lid hadden.

(In de notulen van de ALV van 24 november 2022, kun je het volledige verslag van de waardering voor de verdiensten van Peter van Mens voor de club lezen)