Herfsttraining

Geplaatst: 06-09-2023

Beste golfspeler,
Hoewel het nog volop zomer is, komt de herfst er wel degelijk aan. Dit betekent dat de herfsttrainingen via ClubBreed Golf binnenkort starten.
Met persoonlijke aandacht van de pro, ga je samen met een groep personen werken aan de verbetering van je spel via groepstrainingen.

Deze herfst zijn er 14 groepstrainingen volgens onze “trainingsgroepen 1 en 2”:
Trainingsgroep 1: reguliere training
6 trainingen van 1 uur met maximaal 6 personen.
Het tarief voor deze 6 uur training is € 90,00 per deelnemer.

Trainingsgroep 2: lange training
6 trainingen van 1 uur + 2 baantrainingen van 2 uur. Maximaal 8 personen.
Het tarief voor deze 10 uur training is € 115,00 per deelnemer.

Het programma van de groepstrainingen vind je hier onderaan. Ook in PDF om te printen.
De inschrijving voor de groepstrainingen start zaterdag 9 september om 9.00 uur via de ‘wedstrijdkalender’.

Als je inschrijft, betekent het dat je betalingsplichtig bent als de training start. Zodra een groep is volgeboekt, sluiten wij de inschrijving.

Hoe schrijf je in?
Inschrijven voor groepstrainingen vanaf 9 september 2023:

Ga naar inschrijven wedstrijden en kies de training die je wilt volgen. Of schrijf je in via EGOLF4U.

ClubBreed Golf organiseert elk kwartaal groepstrainingen, samen met de pro’s.
We hopen dat je gaat deelnemen aan een van deze trainingen.

Met sportieve groet,
Commissie ClubBreed Golf

Bekijk hier het lesschema per pro.