Golf 6-daagse week

Geplaatst: 15-05-2023

Beste leden,

Aarzel niet langer, schrijf in voor de komende Golf 6-daagse, het grote golfspektakel waarbij onze vereniging echt de warme vereniging is zoals wij die kennen.

In de eerste week van juli worden er in dat kader op onze mooie baan zes dagen lang wedstrijden georganiseerd, prestatief en recreatief. Vaak ook bijzonder zoals de Cross Country en de Gastendag.
Op drie dagen is er in die periode live music met heerlijk eten.
De slotdag moet een bruisend slotakkoord worden; op twee banen wordt een 18 holes-wedstrijd afgewerkt, een wedstrijd waar je als lid echt bij moet zijn.
Het thema dit jaar is “BLOEM-Rijk” en de te winnen prijzen zijn daarop afgestemd. Ook is er nog een grote prijs voor het slaan van een Hole In One.
Zorg dat je erbij bent in juli, wij zorgen voor 6 dagen lang perfect georganiseerd golfplezier.

De Golf 6-daagsecommissie.

Je kunt je hier inschrijven!
Lees ook de volledige beschrijvingen van ons aanbod.