Golf 6-daagse

Geplaatst: 12-06-2022

Nog 3 weken tot Golf 6-Daagse

5 Juli start de Golf 6-Daagse, de bruisende verenigingsdagen met dit jaar als thema Ont-Spanje. De hele club staat zoveel mogelijk in het thema van Spanje. Dat geldt natuurlijk ook voor de catering na afloop. Ontspan je en geniet met de andere leden van ons prachtige complex, het mooie weer en de gezelligheid na afloop. Het programma is gevarieerd en op de meeste dagen zeer goedkoop. Alleen op vrijdag 8 juli, de Gastendag en zondag 10 juli, de Slotdag voor alle leden, is er een maaltijd met live-music waar u voor betaalt.

Als extra attractie is er een fikse prijs voor het slaan van een hole-in-one; een wijnarrangement voor 10 personen ter waarde van 500,-!, te besteden bij Whinebar Buskens, voorheen café Trianon in Nijmegen. Valt de hole-in-one niet gedurende de 6 golfdagen, dan verkopen wij de prijs zondagmiddag bij opbod voor Ronald McDonaldhuis NIjmegen. De hole-in-one prijs telt overigens alleen op een hole met een green met officiële cup. Bij de Cross Country-wedstrijd is dat niet altijd het geval..

Inschrijving: LET OP

Inschrijving is definitief na betaling van inschrijfgeld van €4,= of ander bedrag via Ideal - let goed op dat u de betaling helemaal afwerkt. Op de smartphone kan dat lastig te zien zijn.

Prijsuitreiking
Na afloop van alle wedstrijden volgt zo spoedig mogelijk de prijsuitreiking.

In het restaurant is een Spaans menu te bestellen. Als u voor de wedstrijd reserveert en betaalt aan de Horeca krijgt u een korting op dit menu.

Hieronder nog een keer het volledige programma per dag met uitleg.
Schrijf je in en geniet mee.

In PDF om te printen.