Einde van het wedstrijdseizoen

Geplaatst: 07-11-2023

End of the medals

Het golfseizoen 2023 loopt ten einde. De wedstrijden zijn gespeeld, de prijzen uitgereikt, de winnaars gehuldigd en onze handicaps zijn bijgewerkt, zo ook de borden in het clubhuis.

Maar dat betekent niet dat de wedstrijdcommissie vakantie neemt. Want de winter is het seizoen van gezelligheid op de golfbaan.

Vanaf 26 november 2023 tot en met 25 februari 2024 staan er een aantal geweldig leuke wedstrijden gepland.
De doorgewinterde(!) golfers weten deze gezelligheidswedstrijden al sinds jaar en dag te vinden. Ondanks soms winterse omstandigheden wordt er altijd gegolfd want de gezellige nazit met prijsuitreiking wil niemand missen.

Deze gezelligheidswedstrijden zijn bij uitstek geschikt om kennis te maken met wedstrijdgolf, met medegolfers en leden van de wedstrijdcommissie. We willen daarom ook de minder ervaren wedstrijdgolfers van harte uitnodigen om dit jaar mee te doen. Aarzel niet en schrijf je nu in (golfclubhetrijkvannijmegen.nl/wedstrijden/inschrijven).

Ryder Cup 2024

We zijn er niet bij weg te slaan. Menig TV, smartphone, tablet of computer maakt overuren tijdens de live uitzendingen van de Ryder Cup tussen Europa en USA.

Stiekem zijn we in onze nopjes als Europa de felbegeerde cup verovert. Hebben wij toch maar mooi gewonnen!

De Ryder Cup van onze golfclub is de strijd tussen leden uit Nijmegen, Groesbeek, Rest van Nederland en Rest van Duitsland. Inmiddels is het een blijver op de kalender van de wedstrijdcommissie. Hoe gaat dat in zijn werk?

Het hele jaar door kun je via deelname aan wedstrijden punten verdienen voor een plaats in een van de Ryder Cup teams. Eindig je in de top 5 van een wedstrijd? Jouw teller loopt! Jouw punten worden automatisch geregistreerd door de Wedstrijdcommissie.

Hoe meer punten, hoe groter de kans op die felbegeerde uitnodiging om eind september te spelen in het Ryder Cup toernooi. Kortom: een hele goede reden om aan wedstrijden mee te doen!

Dit jaar werd de Ryder Cup op 30 september gespeeld en werd deze gewonnen door het team Nijmegen. Het was een fantastische happening! Log in en bekijk het verslag en de foto's hier.

Goed nieuws
De Ryder Cup 2024 is alweer begonnen. Want tijdens de aankomende winterwedstrijden zijn er ook Ryder Cup 2024 punten te verdienen. Goede reden om aan de wedstrijden mee te doen!
Aarzel niet, schrijf je nu in via: Inschrijven

jv          :