CLUBGEVOEL

Geplaatst: 22-06-2023

Van toevallig groepje naar vriendinnenclub

Op de foto van links naar rechts:

Roelie van der Linde, Thea Steens, Maria De Goeij, Ine Smits, Carla van der Zalm.

We hebben elkaar 6 jaar geleden bij de Rabbits leren kennen. En spraken af op maandagochtend samen te gaan golfen. Hoewel we elkaar toen nog niet echt kenden, beviel het samen golfen zo goed dat we van lieverlee naar de filmkring in Lux gingen, een verjaardag samen vierden, thuis of met een lunch in de Bastei en uit eten gingen in de Wolfsberg.
Aan het eind van dit seizoen gaan we al voor de derde keer een lang weekend naar een huisje op golfbaan de Hildenberg, nota bene in Appelscha….

Golf, lange gesprekken op het terras of in het clubhuis, museumbezoek……  we zijn ineens een vriendinnengroep geworden! Wat mooi dat er via de Rabbits zoveel fijne vriendschappen en contacten kunnen ontstaan! Ieder van ons kent daar meerdere voorbeelden van.

Als het aan ons ligt gaan we zo nog jaren met elkaar door!

Hartelijke golfgroet,

Ine, Carla, Roelie, Maria en Thea.