Bakkers Klaar? Bakken maar!

Geplaatst: 06-05-2022

Beste leden van de DamesDag,

Op zaterdag 21 mei organiseren we een Benefiet golfwedstrijd ten behoeve van de hulp aan Oekraïne (giro 555).
Er wordt een 18- en 9- holes shotgun, (4 ball scramble strokeplay) wedstrijd gespeeld. Het inschrijfgeld voor deelname is € 55,--. De volledige opbrengst komt ten bate van giro 555.

Ook als je niet mee kunt golfen op deze dag mag je natuurlijk wel iets bakken.

En je kunt uiteraard meedoen aan deze gezamenlijke actie door geld te storten op  NL 90 RABO 0117412570 tnv Golfclub Rijk van Nijmegen o.v.v. Oekraïne.

Hartelijke groet en alvast veel dank aan Diewerke en de bakkers,

Lammy Elving,

mede namens Ellen Dieben, Eugenie Olde Riekerink, Don Olthof

Daarnaast proberen we nog op andere manieren geld te genereren.
Daarom vragen we aan de leden van de DamesDag om iets te bakken b.v. taarten, brownies, muffins, koeken etc die we met de instemming van Het Rijk tijdens de wedstrijd mogen aanbieden als catering door de baan. Het moeten dus wel zaken zijn die je uit de hand kunt eten. Taarten die overblijven worden na afloop verkocht ten bate van giro 555.

Als je zin hebt om hiervoor iets te bakken kun je je opgeven bij Diewerke Lemain (diewerkelemain@gmail.com).

Ken je heren die graag bakken? Vraag ze gerust om zich ook aan te melden bij Diewerke.

Diewerke zal dit verder coördineren.