Instructie wedstrijdkaart invoeren op mobiel

Wedstrijdkaarten invoeren via je mobiel

Met deze mobiele web pagina is het, onder andere, mogelijk om:

• In het persoonlijke profiel te zien wat de huidige handicap is, de meest recente ingevoerde kaartuitslagen te zien en het persoonlijk verloop van de EGA handicap van de afgelopen twee jaar te bekijken.
  • Direct in te schrijven voor wedstrijden.
  • Direct scores in te voeren van een Qualifying kaart of wedstrijdkaart.

Grootste voordelen

• Bij drukke wedstrijden is de mobiele web pagina een groot voordeel, men hoeft niet meer in een rij te staan bij de zuil want de scores kunnen direct via de eigen telefoon of tablet ingevoerd worden.
    Let op! Uw marker dient nog steeds uw score te controleren en u dient uw scorekaart na het invoeren nog steeds bij de wedstrijdleiding in te leveren.
  • U heeft alle eigen handicap informatie direct bij de hand.

Voor wie is deze mobiele web pagina bedoeld?

Deze mobiele web pagina kan gebruikt worden door alle leden van Golfclub Het Rijk van Nijmegen die ook kunnen inloggen in de zuil en op de website.

Hoe kunt u gebruik maken van de mobiele web applicatie?

• Open op uw smartphone of tablet uw Internet browser (FireFox, Safari, Internet Explorer, Chrome).
  • Typ in de adresbalk het volgende in: m.eg4u.nl
  • Selecteer 'Rijk van Nijmegen' als golfbaan en log in met uw reguliere inloggegevens (die u ook gebruikt voor de zuil en de verenigingswebsite).
  • De Mobiele web pagina is klaar om te gebruiken.
  • Om uw score in te voeren (van Q kaart of wedstrijdkaart): selecteer Kaarten in het menu (≡) en vul vervolgens uw score in.
  • Tip: De link van de mobiele web pagina is op uw homescherm te bewaren waardoor het als een reguliere App te openen is.

Let op!

Bij wedstrijden: uw marker dient nog steeds uw score te controleren en u dient uw scorekaart na het invoeren nog steeds bij de wedstrijdleiding in te leveren.

Bij Q kaarten: indien u gebruikt maakt van deze mobiele web pagina: zorg ervoor dat u uw kaart volledig en correct invult, anders heeft de R&H commissie het recht de kaart te weigeren.