Old Grand Dad Clubwedstrijd

13-05-2024

NB 1-18 (18)

Dit is de lokale voorronde van het Old Grand-Dad toernooi. Alle deelnemers zijn of worden door deelname aan deze wedstrijd donateur van de Stichting. Sinds een aantal jaren hoeft u géén grootvader te zijn om te kunnen doneren. De jaarlijkse donatie aan de Stichting is gemiddeld € 28,— Na afloop van de wedstrijd wordt op de site bekend gemaakt wie van ons (de beste 12 scores) naar de OGD Regiowedstrijd mag. De Regio wedstrijd wordt gehouden op maandag 8 juli op GC Best. Bij het uitdelen van de scorekaarten zullen we inventariseren naar uw beschikbaarheid op maandag 8 juli a.s. U speelt Ready Golf. Wedstrijdvorm: Q. Strokeplay Max. Na de ronde s.v.p. score invoeren zodat wij een uitslag kunnen genereren. Desgewenst helpt de wedstrijdleiding u hier graag mee. De 12 beste spelers worden telefonisch uitgenodigd voor de OGD Regio Wedstrijd. Afmelding na indeling, alléén TELEFONISCH bij de wedstrijdleiding.