Players 1st Enquête

Geplaatst: 30-08-2022

Geacht clublid,                                                                                                        Groesbeek, 31 augustus 2022

Hierbij nodigen wij u graag uit om deel te nemen aan de enquête die wij u begin september zullen toezenden.

De enquête bestaat uit vragen van de Nederlandse Golf Federatie en vragen die de Golfbaan en onze Golfclub samen hebben opgesteld. De enquête staat bekend als Players1st.

Uw antwoorden leveren ons waardevolle informatie. Zo kunnen wij de baan, de speelmogelijkheden, de horeca, het verenigingsleven en de trainingsfaciliteiten steeds verder verbeteren. Het Players1st programma vergelijkt de antwoorden ook met resultaten van andere deelnemende golfbanen.

Na de vorige enquête zijn diverse suggesties uitgevoerd of opgestart.
We noemen u er een aantal:

• Er zijn 50 lockers bijgeplaatst.
  • GEO-certificaat van de baan is voor 5 jaar verlengd.
  • Online reserveren is uitgebreid van 3 naar 4 reserveringen binnen 14 dagen. Dit staat los van de reserveringen die u op de dag zelf nog kunt doen. Reserveringen op de andere 3 Rijk banen tellen niet mee in dit aantal.
  • Bliksempreventie is aangelegd door de gehele baan.
  • Trackman-systeem is geïnstalleerd op de driving range.

Voor een uitgebreider overzicht van acties op basis van de vorige enquête zie bijgaande link.
Uw stem laten horen door mee te doen aan deze enquête heeft dus effect!

De enquêteresultaten komen aan de orde in de Algemene Leden Vergadering van 24 november a.s.

Veel dank alvast voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Management Golfbaan en bestuur Golfclub Het Rijk van Nijmegen