Nieuwsbrief Damesdag April 2021

Geplaatst: 04-04-2021

Update golfevenementen Damesdag voorjaar 2021

Laatst hoorden we op de golfclub een tachtigjarige zeggen: Eén persoon van ons vriendengroepje moet de 2e prik nog krijgen en dan durven we weer live bij elkaar te komen. Een vooruitzicht dat voor ons allen gloort, maar nog niet in april en mei.

Daarom hebben we wat aanpassingen moeten doen in onze DD-golfevenementen.

• 13 april: Geen regelkennis shotgunwedstrijd met nazit. Het wordt een ‘gewone dinsdag DD-wedstrijd’. Wel besteden we op aangepaste wijze aandacht aan de golfregels.
  • 27 april: Koningsdag, dus geen DD-wedstrijden, wel de Oranjebokaal wedstrijd waarvoor je binnenkort kunt inschrijven.
  • 4 Mei: Geen sponsorwedstrijd omdat contant geld innemen nog niet kan. Natuurlijk kan eenieder een sponsorbedrag overmaken naar SOS-kinderdopen. IBAN: NL90 INGB 0000002280. Ze zijn blij met iedere bijdrage. Zie ook www.soskinderdorpen.nl.
  • 25 mei: Uitruil DD met Rijk van Sybrook verzetten we naar 31 augustus 2021. Wat ons betreft komt er van uitstel geen afstel!

Tot slot nog een leuk nieuwtje: vanaf 13 april hebben we een half uur starttijd extra. We starten vanaf 8.00 uur zodat meer dames mee kunnen spelen!

Dames, houd moed, we zijn er bijna, maar nog niet ……..

De damesdagcommissie