Kick-off Topgolfprogramma

Geplaatst: 07-10-2022

Op zaterdag 24 september werden tijdens de Kick-off van het Topgolfprogramma van Golfclub Het Rijk van Nijmegen de selectie van de heren en de jeugd bekendgemaakt.

De dag begon met een presentatie voor de selectiespelers. Deze werd gegeven door Guido en Naud. De presentatie ging over de aanpak van komend seizoen. Samen met de selectiespelers werd onder andere de doelstellingen voor de komende 3 jaar vastgesteld. Ook werden er onderling teamafspraken gemaakt.

Tijdens de presentatie hielden Luc Rohof, clubvoorzitter en Ton Litjes, voorzitter van de Topgolfcommissie, een kort woordje.

De spelers zetten allemaal hun handtekening onder een document waarin ze hun commitment gaven aan de gestelde voorwaarden en afspraken die ze met zichzelf en het team hebben gemaakt.

Er werden groepsfoto’s en portretfoto´s van de selectiespelers gemaakt door Ben van Ernich. Ben biedt dit aan omdat hij het fantastisch vindt dat de golfclub dit initiatief neemt en hij wil hier graag een professionele bijdrage aan leveren.

Na de gezamenlijke opening gingen de spelers aan de slag met verschillende testjes op ´t Siepke en de driving range. Ook hadden ze een persoonlijk gesprek met Guido gericht op de persoonlijke ontwikkeling

De dag werd afgesloten met een 9 holes texas scramble wedstrijd. Deze werd gewonnen door de flight van de 3 pro´s met een geweldige score van -10!
De tweede plaats met een score van -9 van een van de flights van de selectiespelers is van grote klasse en het vermelden waard maar blijkbaar kon het nog beter!

Noa Janssen, captain