Web App

Op deze pagina vind je instructie over:

De mobiele web pagina voor je smartphone

Plaatsen van je profielfoto bij je account gegevens

Wedstrijdkaarten invoeren via je mobiel

Met deze mobiele web pagina is het, onder andere, mogelijk om:

• In het persoonlijke profiel te zien wat de huidige handicap is, de meest recente ingevoerde kaartuitslagen te zien en het persoonlijk verloop van de EGA handicap van de afgelopen twee jaar te bekijken.
  • Direct in te schrijven voor wedstrijden.
  • Direct scores in te voeren van een Qualifying kaart of wedstrijdkaart.

Grootste voordelen

• Bij drukke wedstrijden is de mobiele webpagina een groot voordeel, men hoeft niet meer in de rij te staan bij de zuil want de scores kunnen direct via de eigen telefoon of tablet ingevoerd worden.
    Let op! Jouw marker dient nog steeds je score te controleren en je dient jouw scorekaart na het invoeren nog steeds bij de wedstrijdleiding in te leveren.
  • Je hebt alle eigen handicap informatie direct bij de hand.

Voor wie is deze mobiele web pagina bedoeld?

Deze mobiele web pagina kan gebruikt worden door alle leden van Golfclub Het Rijk van Nijmegen die ook kunnen inloggen in de zuil en op de website.

Hoe kun je gebruik maken van de mobiele web applicatie?

• Open op je smartphone of tablet je Internet browser (FireFox, Safari, Internet Explorer, Chrome).
  • Typ in de adresbalk het volgende in: m.eg4u.nl
  • Selecteer 'Rijk van Nijmegen' als golfbaan en log in met je reguliere inloggegevens (die je ook gebruikt voor de zuil en de verenigingswebsite).
  • De Mobiele web pagina is klaar om te gebruiken.
  • Om je score in te voeren (van Q kaart of wedstrijdkaart): selecteer Kaarten in het menu (≡) en vul vervolgens je score in.
  • Tip: De link van de mobiele webpagina is op je homescherm te bewaren waardoor het als een reguliere App te openen is.

Let op!

Bij wedstrijden: je marker dient nog steeds jouw score te controleren en je dient je scorekaart na het invoeren nog steeds bij de wedstrijdleiding in te leveren.

Bij Q kaarten: indien je gebruikt maakt van deze mobiele web pagina: zorg ervoor dat je je kaart volledig en correct invult, anders heeft de R&H commissie het recht de kaart te weigeren.

PORTRETFOTO LEDENLIJST

Je kunt een eigen portretfoto toevoegen aan je gegevens op onze website. Deze foto is dan voor leden zichtbaar als op jouw naam in de ledenlijst wordt geklikt.
Zorg dat je een portretfoto van jezelf op je computer hebt die je straks wilt kiezen. Volg onderstaande instructie om je eigen portretfoto te plaatsen.

De instructie is beschreven voor een desktop/laptop, op een tablet kunnen de handelingen net wat anders zijn.

STAP 1

Log in met je gegevens en klik vervolgens op 'Mijn gegevens'

STAP 2

Op de profielpagina die je nu in beeld krijgt, kun je jouw portretfoto toevoegen of wijzigen door op 'Gegevens wijzigen' te klikken.

STAP 3

Klik op de groene pijl om je portretfoto vanaf je computer te uploaden.

De map met bestanden op je computer wordt geopend. Selecteer de gewenste foto.
Bevestig je keuze (door kies of open aan te klikken) en je foto verschijnt na enkele tellen in het venster op de website.

Let op: de foto mag maximaal 2 Mb groot zijn en moet bestandstype .jpg (.jpeg) of .png zijn.

STAP 4

Indien nodig kun je de portretfoto nog een beetje bewerken (vergroten, verkleinen of een uitsnede maken).

Door met de cursor op de foto te klikken en ingeklikt te houden kun je de foto verschuiven.

Foto een beetje vergroten
  Foto een beetje verkleinen
  Bewerking afronden en uw portretfoto opslaan
  Bewerking afbreken

Indien je niet tevreden bent kun je de foto verwijderen door op de blauwe 'emmer' te klikken. Hierna kun je desgewenst opnieuw beginnen.

STAP 5

Je portretfoto is nu voor leden zichtbaar als op je naam in de ledenlijst wordt geklikt.